خدایا از تو چه پنهان کسی را هم قدِ تو دوست دارم
خدایا از تو چه پنهان کسی را هم قدِ تو دوست دارم

قــرارمـان فقـط ..
یـک "مــانیــتورِ" کـوچـک بـــود !
امّــا اکنــون ..
قلبـــم را ببـین..
که بــا هــر"آف" شدنــت ..
چــگونـه ..
بـیقــرارِ "آمــدنــت" مـی شـــود !

 

وقتی تو نیستی ...

شادی کلام نامفهومی ست !

و " دوستت می‌دارم " رازی‌ ست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت وآیینه و هوا ... به تو معتادند

 


میگن قسمت نیست ، حکمته ..
من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم
اما تو معنی طاقت رو می دونی
مگه نه ... ؟

 

نانوشته هایم بسیارند

مثل بی قراری هایـم...

من سکــوتم را فریـاد می کِشــم

آخر این آشوب درونم مــرا می کُشد...

 


حــال ِ مــن خــوب است
امــا عــالی می شــوم
وقــتی کــه تــــو...
با نگــرانی در آغوشــم می گــیری و می گویــی :
 نــه عــزیزم ، تو خــوب نیســتی ...

 


بی تو
حتی باران هم
بوی تشنگی می دهد
گـاهــــی لال مـــی شود آدم ...
حـرف دارد ؛ ولـــی ...
کلمه نـدارد ..

 


دلتنگی من تمام نمی شود
همین که فکر کنم من و تو دو نفریم
دلتنگتر می شوم برای تو

 


در زندگی برای بعضیا
از یک روز ، از یک جا ، از یک نفر به بعد
دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست
نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها
همه چیز می شوند دلتنگی

 

 

 

 

عشق یعنی گم شدن پیدا شدن ، عشق یعنی غرق در رویا شدن

 عشق یعنی حسرت دیدار تو ، عشق یعنی من شوم بیمار تو . . .

 


هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم / افسرده دلم به یاد تو شاد کنم

بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است / با یاد تو این خرابه آباد کنم 

 

اگه می گفتی می خوامت دلم دیگه غصه نداشت

شب چشام خوابش می برد نیازی به قصه نداشت

اگه می گفتی می خوامت تو دنیا چیزی کم نبود

رو خاطرات خوبمون هاشور زرد غم نبود

 


می خواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم

دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمی شود

کمی نزدیک تر بیا ، می خواهم با تو بودن را حس کنم

 


خالی تر از سکوتم …
انبـوهــی از ترانـه
بــا یـاد صبـح روشـن اما …
امیـد باطل
شب دائـمی ست انـگار …

 

پیراهنم را اتو می زنم
کفش ها را دستمال می کشم
زندگی اما
مرتب نمی شود…

 

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

 همیشه هستی ، همین حوالی . . .



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:21 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 755 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<